Home Sweet Home
Meet The Owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!!! I love Pink and Hello Kitty! Please don't remove the credits! :D


Footprints here!

Put your URl Blog !Not your email !


Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Amila
Basecode: Timi
Re-Edited By: Your>Name
Others:   


MY LOVELY HUBBY

Heyyo guys ! ASALAMUALAIKUM . masih kenal lagi ke syazleen ? apaa ? tak kenal ? haihh . korang makan semut banyak sangat laa niey sampai lupakan syazleen kan ? HAHA , gurau kay gurau . btw I'M BACK guys ! lama kan syazleen tak buat post ? biasalah busy sikit :* ! papew pon syazleen tak pernah lupakan korang . Phew banyak kod habuk dekat blog syazleen , HAHA apa lagi jum laa tolong syazleen bersihkan . haaa ! sebelum kita bersihkan blog syazleen niey kan ? apa kata syazleen bercerita dulu :* 

Okay now perkara pertama syazleen nak cerita pasal MY LOVELY HUBBY . Okay First syazleen nak Intro kan serba sedikit la pasal MY LOVELY HUBBY , NAME SIDIA IALAH MUHAMMAD AL-AMIN , UMUR DIA - 17 TAHUN , SIDIA STAY DEKAT KUANTAN . haaa , tula serba sedikit pasal sidia ! dia ialah seorang yang sangat penyayang , phew kalau nak tahu dia pandai buat ayat ayat jiwang then secara automatik syazleen akan cair , auww ! melting kay dengan dia :* ! dialah lelaki yang paling baik syazleen pernah kenal , dia jugak pandai ambik hati syazleen . SUMPAH TAK CARI LAIN ! HAHA kepada awak sayang saya akan selalu sayangkan awak :* saya berjanji akan setia dengan awak sehingga hujung nyawa saya , melainkan awak tinggalkan saya lah :* dan saya berjanji akan sentiasa ada bila awak perlukan saya , lainlah kalau awak tak perlukan lagy lah kan :* ! awak niey saya nak berikan sepatah dua kata dekat awak * Di dunia ini cuma ada 5 orang yang aku cintai, Ibuku, Ayahku, Saudara kandungku, Teman-temanku dan yang terakhir adalah kau. kenapa kau kuletakkan pada urutan yang terakhir? karena aku ingin kau menjadi Cintaku yang terakhir dan tak ada cinta yang lain selain cinta terakhirku pada dirimu * ILOVEYOU BIEY !