Home Sweet Home
Meet The Owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!!! I love Pink and Hello Kitty! Please don't remove the credits! :D


Footprints here!

Put your URl Blog !Not your email !


Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Amila
Basecode: Timi
Re-Edited By: Your>Name
Others:   


I LOVE YOU AKIF HAIQAL



Awak nak tau kenapa saya sayang awak ?
Sebab awak selalu ada dengan saya .
Walaupun jauh tiap masa awak akan text saya .
Even waktu awak dengan kawan kawan awak sekalipun 
Awak nak tau kenapa saya sayang awak ?
Sebab awak selalu kata awak sayang saya .
Tiap tiap hari awak ungkapkan 
Awak nak tau kenapa saya sayang awak ?
Sebab awak suka marah saya .
Lagi lagi bila saya buat benda awak tak suka .
Tapi saya akan balas dengan mengalah marah awak .
Awak geram & Saya suka .
Sebab saya tau awak marah sekejap je